Skip to content
  • Forside
  • AAB
  • Afdeling 21
  • Afdelingsmøder
  • Akut skade
  • Bestyrelsen
  • Beboerlokale kalender
  • Gæstelejlighed kalender
  • Husorden
  • Vaskeri

Afdelingsmøder

Referat-beboermøde-januar 2023

Referat-ekstraordinært – Beboermøde feb-2023

Referat-Beboermøde-September-2019

Referat beboermøde september 2018

Referat. Ekstraordinært medlemsmøde.april 2018

Ekstraordinært afdelingsmøde April 2018

Ref_AAB21_Afdelingsmøde_septem_2017

AAB21-afdelingsmøde september 2016

Ekstraordinært afdelingsmøde 10. maj 2016

Ekstraordinært afdelingsmøde d 28 april 2016

Afdelingsmøde_September_2015

Ekstraordinært afdelingsmøde_30.September_2014

Afdelingsmøde_April_2014

Comments are closed.

  • Kontakt til bestyrelsen

    Bestyrelsen har kontortid den første tirsdag i måneden kl. 18-18.30 i kontoret Østerbrogade 119, kælderen. Post kan lægges i den grå metalpostkasse.

    Telefon 21 22 55 65 og                                                     mail aab-afdeling21@aab.dk
    Uden for kontortid viderestilles telefonen til en i bestyrelsen.

  • Daglig kontakt i afd. 21

    Ejendomsfunktionær Morten, kan kontaktes på telefon 24 59 21 76 og kontaktafd21@gmail.com. Du kan også lægge besked i den hvide postkasse ved kontoret ved køkkentrappen 2/4.

    Sig gerne til, hvis du oplever fejl og mangler på dit lejemål eller på bygningen.